LA MESURA
Seguim treballant de manera interdisciplinar.
Les i els nostres alumnes no es podien imaginar que després d'explicar un conte podríem treballar continguts matemàtics.
Seguidament ens vam convertir en la llebre gran i la llebre petita i vam començar a mesurar en pams i centímetres.
Vam canviar la idea del llibre per fer-nos nostra l'activitat i ...
1r A va mesurar "ENDEVINA QUAN M'ESFORÇO
1r B va mesurar "ENDEVINA QUAN ET RESPECTO
Finalment els resultats obtinguts els hem guardat en una fitxa per recordar-los i comparar les distàncies entre nosaltres.
Abans no sempre vivenciavem els nous coneixements, ens dedicavem a respondre dades en un full.
Ara comencem fent l'activitat :
SIGNIFICATIVA - a partir d'un conte.
VIVENCIAL - on som el centre del nostre nou aprenentatge.
REPRESENTATIVA - on introduïm les dades obtingudes.
MATEMÀTICA - on realitzem fitxes de mesura que no tenen res a veure amb el conte però entenem que estem fent.